وبلاگ دانش اموزی سین تیا کشیشیان

دانش اموز کلاس ششم دبستان دخترانه ی تونیان

وبلاگ دانش اموزی سین تیا کشیشیان

دانش اموز کلاس ششم دبستان دخترانه ی تونیان

درباره بلاگ
وبلاگ دانش اموزی سین تیا کشیشیان

در این وبلاگ سعی خواهم کرد پروژه های درسی خود را با همکلاسی هایم و دیگر دانش اموزان به اشتراک بگذارم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

برای روز مادر و روز زن هدیه چی بخریم؟

Asemooni.com  

یکی از عادت های خوب ما ایرانیها هدیه دادن می باشد. هدیه دادن و هدیه گرفتن یکی از رفتار ها و عادت های خوبی است که علاقه ها را بیشتر می‌کند و موجب صمیمیت بیشتر می‌شود. روز زن و روز مادر هم از مناسبت هایی است که می‌تواند بهانه خوبی برای هدیه دادن و قدر دانی از زحمات خانم ها باشد. اما خرید هدیه هم آداب و اصولی دارد. بعد از توجه به اهمیت اصل موضوع و فراموش نکردن مناسبت ها، لازم است کالاها و مواردی را که برای هدیه دادن مناسب ترند، بشناسید و سلیقه و احتیاجات عزیزی را که می‌خواهید برایش هدیه ای تهیه کنید، بدانید. این مطلب آسمونی به شما کمک می‌کند هدیه ای سالم ترو بهتر تهیه کنید.

Mother-day-gift-for-woman-on-what-to-buy

پیشنهادهایی برای هدیه روز مادر و روز زن:

۱-  تقدیم یه سبد یا یه شاخه گل زیبا :  از اونجایی که همه انسانها خصوصا خانم ها علاقه خاصی به انواع گل دارن، گل میتونه بهترین گزینه برای انتخاب هدیه روز مادر و روز زن باشه.

۲- خرید انواع عطر و ادکلن :  برای این مورد دونستن اینکه مادر و همسرتون  چه نوع عطر و ادکلنی رو میپسنده کمک خیلی زیادی بهتون میکنه و مطمئنا خرید خیلی خوبی خواهین داشت.

۳- خرید پوشاک :  همه خانمها به ظاهرشون خیلی اهمیت میدن و نوع پوشش و لباسشون براشون اهمیت خاصی داره شما میتونین به عنوان هدیه از انواع پوشاک زنانه استفاده کنین و مطمئن باشین از هدیه شما خوششون میاد.

روسری از جمله مواردیه که سایزبندی نداره و خریدش به عنوان هدیه خیلی راحته.

۴- میتونین از انواع کیف و کفش زنانه هم به عنوان هدیه استفاده کنین. فقط کافیه سعی کنید کیف و کفشی که انتخاب میکنین با لباس هاشون ست باشه و مدلی باشه که میپسندن.

۵- یکی دیگه از مواردی که میتونین به عنوان هدیه در نظر بگیرین انواع جواهراته، که البته خرید این مورد بستگی به میزان بودجه و شرایط مالی شما داره.

۶- مورد دیگه که میتونین به عنوان هدیه تهیه کنین و اینجوری مادر و یا همسرتون رو خوشحال کنین خرید انواع وسایل آرایشی و بهداشتیه. البته تو این مورد باید از قبل مطمئن باشین از اون چیزی که خریداری میکنین حتما مورد استفاده ایشون قرار میگیره.

۷- پیشنهاد آخرم برای هدیه خرید یک عدد ساعت مچی زیبا . با این هدیه ثابت میکنین که تو همه لحظه ها به یاد مادر و همسرتون هستین و وجودتون رو مدیون حضور آنها میدونید.

 

امیدواریم در این بخش آسمونی تونسته باشیم برای انتخاب هدیه روز مادر و روز زن ایده های خوبی بهتون بدیم و کمکتون کرده باشیم.



- منبع، پورتال آسمونی  http://www.asemooni.com/lifestyle//mothers-and-woman-day-gift#ixzz3MpVF4RQE

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۳
سین تیا کشیشیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی